Časté otázky


Ak nenájdete odpovede na svoje otázky tu, tak sme vám k dispozícii na telefóne, emaile, webovom chatu alebo na Facebooku.

 
1
Vrátenie tovaru

Radi by ste zakúpený kúsok vrátili? Nie je problém! Vyplňte reklamačný formulár (ten nájdete nižšie) a zašlite nám ho spoločne s nepoškodeným tovarom v originálnom obale, aby mohol urobiť radosť ešte niekomu inému, do 14 dní späť. Rovnako je na nás aj poštovné v prípade rozmerovo štandardných kúskov. Pre nás je hlavná vaša spokojnosť, budeme sa snažiť, aby ste mali peniaze späť na účte do týždňa, hoci zo zákona je lehota 14 denná. Vrátenie zdarma bohužiaľ neplatí pre nadrozmerné zásielky, teda zásielky s hmotnosťou nad 20 kg alebo presahujúce nasledujúce maximálne rozmery – dĺžka najdlhšej strany do 175 cm alebo 300 cm pre súčet dĺžky a najväčšieho obvodu meraného v inom smere než dĺžka (2x šírka + 2x výška + dĺžka). V týchto prípadoch neposkytujeme vrátenie zdarma. V prípade záujmu vám ale radi pomôžeme s organizáciou odvozu a zaistíme lepšiu cenu.

Berte, prosím, na vedomie, že ak nebude tovar v 100% kondícii alebo mu bude chýbať obal, budeme musieť, žiaľ, niečo z jeho ceny strhnúť, aby sme ho mohli dať do pôvodného stavu.

Rovnako berte, prosím, na vedomie, že spodnú bielizeň ani plavky, žiaľ, z hygienických dôvodov, nemôžeme vziať späť. Výnimka je tiež v prípade kníh, kedy ich zvláštna povaha vylučuje právo spotrebiteľa od zmluvy odstúpiť. To, čo je na knihe cenné, sú myšlienky v nej obsiahnuté, tj. ich nehmotná podstata. Samotný nosič (obal a jednotlivé stránky) majú len zanedbateľnú hodnotu. Pre príklad: Ak si spotrebiteľ zaobstará notebook, ktorý použije len raz, a potom od zmluvy odstúpi so žiadosťou o vrátenie peňazí, je to v poriadku, tu totiž nedôjde, na rozdiel od knihy, k vyťaženiu úplnej hodnoty notebooku.

2
Reklamácia

Pred uplatnením reklamácie s nami problém konzultujte telefonicky na čísle 0950 103 662 alebo e-mailom na info@vemzu.sk. Pre urýchlenie komunikácie si pripravte číslo objednávky, dátum jej vytvorenia, váš telefónny a emailový kontakt. Následne nám tovar zašlite spoločne s vyplneným reklamačným formulárom na naše reklamačné oddelenie. Vašu reklamáciu vyriešime najpozdejšie do 30 dní.

 

Reklamačný formulár štandardných objednávok na stiahnutie tu.
Reklamačný formulár nadrozmerných objednávok (napr. nábytku) na stiahnutie tu.

 

Ako a kam poslať?

Máte 2 možnosti, ako k nám balíček dostať:

1) Cez Packetu
> upozorňujeme, že max. rozmery balíčkov prijateľné Packetou sú nižšie než býva u štandardných dopravcov, konkrétne súčet troch strán nesmie presahovať 150 cm, najdlhšia strana nepresahovať 120 cm a hmotnosť 10 kg
> riadne zabalený balíček prineste na podacie miesto Packeta
> väčšina výdajných miest Packeta je rovnako aj miestami podacími, pre istotu si to však overte na www.packeta.sk/pobocky
> na mieste nahláste obsluhe, že si prajete zaslať balík do VEMZU (je nutné poznať naše ID, ktoré je 98954092)

2) Využitím DPD zvozu
> zvoz si na vami preferovanú adresu objednajte cez tento odkaz
> váš balíček riadne zabaľte, prepravný štítok nepotrebujete, kuriér ho bude mať pripravený pri príjazde

 

Ak nám budete zasielať nadrozmerný produkt, použite adresu nižšie alebo nám dajte vedieť, radi s organizáciou odvozu pomôžeme.

Adresa na vrátenie nadrozmerného produktu (informujte nás vopred):
VEMZU hala 3 – Prologis Park Prague-Rudná
K Vypichu 979, 252 19 Rudná
Česká republika
> o zasielanom balíku nás, prosím, informujte vopred e-mailom či telefonicky
> tovar riadne zabaľte, aby pri preprave k nám nedošlo k poškodeniu
> balík posielajte bez dobierky, inak zásielku nebude možné prevziať

 
Kontaktujte nás:

info@vemzu.sk
0950 103 662

Vyberte dopravu, ktorá vám najviac vyhovuje

Balíček vám radi dovezieme až domov, môžete si ho samozrejme ale aj vyzdvihnúť u našich partnerov. Spolupracujeme so spoločnosťou DPD, ktorá váš balíček doručí rýchlo a bezpečne.

Objednajte nad 100 € a doprava je na nás!

Plaťte pre vás najvýhodnejším spôsobom

Držíme sa moderného trendu a ponúkame bezpečné platby kartou, platby cez účet alebo na dobierku pri prevzatí tovaru. Zaplatiť tiež môžete cez systém Twisto a to až do 14 dní po odoslaní tovaru.

Prevod z bankového účtu a platba kartou online je zdarma. Pokiaľ preferujete platbu pri prevzatí tovaru, zaplatíte za túto možnosť 2,50 €.

Upozornenie: Zákazník je povinný pri prevzatí objednaného tovaru, riadne skontrolovať technický stav tovaru. V prípade poškodenia balenia má zákazník možnosť upozorniť dopravcu o tejto vade, spísať protokol a tovar neprevziať.

Musím sa pre objednanie tovaru na VEMZU registrovať?

K ničomu vás nenútime – nakúpiť môžete samozrejme aj bez registrácie.

Registrácia na VEMZU vám však prinesie nie len pohodlie pri budúcom nákupe (nebudete totiž musieť znovu zadávať svoje osobné údaje), ale budete si taktiež môcť ukladať všetko, čo sa vám páči, do zoznamu želaní.

V neposlednom rade sa stanete členom nášho vernostného programu, ktorý vám prinesie zľavy a darčeky (pre viac informácii o našom vernostnom programe viď sekcia Vernostný program).

Pre registráciu stačí zadať váš e-mail a heslo. Pre ešte rýchlejšie vytvorenie účtu môžete zvoliť registráciu cez Facebook. Nemusíte sa báť, nikdy nebudeme zdieľať nič s vašim menom, takže na vašej Facebookovej nástenke sa žiadne nechcené informácie nezobrazia.

Ako dlho trvá vybavenie objednávky a kedy budem mať balíček doma?

Každú objednávku sa snažíme vybaviť čo najrýchlejšie ako sa len dá. Väčšinou pre váš tovar siahame do skladových políc niekoľko desiatok minút po prijatí objednávky a ihneď ho s láskou balíme. Záleží taktiež aj na spôsobe platby a čase vašej objednávky.

Pokiaľ si tovar objednáte na dobierku alebo ho zaplatíte online kartou ešte dopoludnia, je celkom isté, že z nášho skladu odíde v rovnaký deň.

Ak platíte prevodom z účtu na účet, tovar odošleme bezprostredne po tom, ako sa platba objaví na našom účte.

Pokiaľ ste typ človeka, ktorý nakupuje zásadne v noci, vybavíme vašu objednávku hneď ráno, len čo dorazíme do práce.

Orientačný dátum, kedy sa na svoj balíček môžete začať tešiť, nájdete v detaile každého produktu. Pokiaľ si u nás objednáte viac vecí, platí dátum pri produkte s najdlhšou dodacou lehotou, ktorá by ale nemala presiahnuť 2 týždne. Alternatívne je možné objednávku rozdeliť na dve časti, ktoré budú dodané v rozdielnych termínoch za cenu jedného poštovného. Túto možnosť nájdete v 1. kroku nákupného košíka.

V prípade potreby nás kontaktujte na infolinke 0950 103 662. Alebo sme vám k dispozícii na webovom chatu, na Facebooku a e-mailu na info@vemzu.sk. Spoločne to všetko vyriešime. Otváracia doba našich linek je po-so, 9:30-19:00.

Ako zistím stav svojej objednávky?

O stave vašej objednávky vás budeme informovať e-mailom, dbajte teda, prosím, na to, aby ste ho zadali správne. Taký preklep v e-mailovej adrese nám totiž môže trochu zavariť. Z toho dôvodu posielame potvrdenie o prijatí a expedícii objednávky aj prostredníctvom SMS. Ak ste vytvorili objednávku a neprišiel vám potvrdzujúci e-mail ani SMS, skontrolujte si, prosím, zložku so spamom.

V prípade, že e-mail nenájdete ani tam, kontaktujte nás na infolinke 0950 103 662. Alebo sme vám k dispozícii na webovom chatu, na Facebooku a e-mailu na info@vemzu.sk. Spoločne to všetko vyriešime. Otevírací doba našich linek je po-so, 9:30-19:00.

Zasielate tovar aj do zahraničia?

Tovar vám radi zašleme aj do iných zemí. Napíšte nám na info@vemzu.sk a spolu už niečo vymyslíme.

Môžem objednávku po odoslaní ešte upraviť alebo stornovať?

Samozrejme, že môžete. Pokiaľ by ste radi do vašej objednávky napríklad ešte niečo pridali, čo najskôr nás, prosím, kontaktujte telefonicky na číslo 0950 103 662 alebo na e-mail objednavky@vemzu.sk.

Pokiaľ chcete zásielku stornovať, zavolajte nám, prosím, na infolinku alebo napíšte na e-mail nechcemto@vemzu.sk. Po odoslaní balíčku už však objednávku stornovať nemožno. Máte samozrejme právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (teda objednávky) do 14 dní od prevzatia tovaru. Ak tak chcete učiniť, pošlite nám nepoškodený tovar v originálnom obale späť. Adresu a pokyny nájdete v sekcii Vrátenie, výmena, reklamácie tovaru.

Má VEMZU kamennú predajňu alebo výdajňu?

Na Slovensku zatiaľ nie. Držte nám palce a v budúcnosti sa tam možno niekedy uvidíme :-). Svoje zásielky si ale môžete vyzdvihnúť v niektorom z 4500 výdajných miest po celom Slovensku, ktoré poskytuje Packeta.

Ako dlho na mňa balíček na výdajnom mieste počká?

Balíček na vás na výdajnom mieste počká 5 pracovných dní, ak si ho nestíhate vyzdvihnúť, nevešajte hlavu. Konkrétne výdajne miesto kontaktujte a oni vám tam balíček radi podržia aj dlhšie. Všetky potrebné údaje vám vami zvolené výdajné miesto pošle prostredníctvom SMS hneď, ako k nim váš balíček dorazí.

Ponúkate aj darčekové poukážky?

Áno.Áno, darčekové poukazy ponúkame v hodnote 10, 20, 40, 80 a 200 €. Nájdete ich tu. Ak máte záujem o darčekové poukazy pre firmu alebo v množstve nad 15 ks, napíšte nám, prosím, na info@vemzu.sk a my vám zašleme individuálnu ponuku.

Ako presne funguje váš vernostný program? Môžem kombinovať zľavy a kredity na mojom účte?

Pokiaľ sa chcete dozvedieť všetko o našom vernostnom programe, ako funguje, prečo sú kredity super a ako získať čo najviac darčekov, prečítajte si predstavenie vernostného programu tu. Pokiaľ vám niečo nebude jasné, kontaktujte nás na chate, e-mailom alebo nám zavolajte, radi vám všetko vysvetlíme.

Aké zľavy ponúkate a môžem zľavy kombinovať?

Aktuálne si môžete vyhliadnutý kúsok obstarať výhodne, keď (a) je zľava nastavená priamo na produkt, (b) pomocou zľavových kreditov v rámci vernostného programu alebo (c) pomocou zľavového voucheru. Tieto zľavy však nemožno medzi sebou kombinovať, vždy možno použiť len jednu zľavu. Zároveň zľavu nemožno uplatniť na niektoré výnimky, kedy výrobca zľavu neumožňuje. Zoznam všetkých výnimiek nájdete nižšie.

Mám problém s objednávkou, kam sa môžem obrátiť?

Radi vám pomôžeme na telefónnom čísle 0950 103 662, e-maily info@vemzu.sk, našom chate na Facebooku alebo na našom webovom chate.

Mám problém s platbou kartou/on-line prevodom/nedarí sa mi nájsť bankové spojenie na platbu prevodom, čo teraz?

Vždy môžete využiť bežný bankový prevod, ktorý si spárujeme s vašou objednávkou a balíček štandardne odošleme. Platbu smerujte na účet 2948046248/1100 vedený v Tatra banke, IBAN: SK53 1100 0000 0029 4804 6248‎, ako VS uveďte, prosím, číslo vašej objednávky. Alternatívne nás kontaktujte (info@vemzu.sk, telefón 0950 103 662, WebChat alebo Facebook) a my vám platbu môžeme dodatočne zmeniť na dobierku pri prevzatí balíčka, v tom prípade však berte na vedomie, že sa v prípade objednávky pod 100 € účtuje poplatok za dobierku 2,50 €.

Zoznam všetkých výnimiek, kde výrobca neumožňuje uplatniť zľavový voucher.

Kde nájdem rozmery oblečenia?

Každý produkt má hneď vedľa dostupných variant veľkostí aj tlačidlo „Presné rozmery“, pod ktorým sa skrýva veľkostná tabuľka. V nej nájdete všetky potrebné rozmery.