Časté otázky


Ak nenájdete odpovede na svoje otázky tu, tak sme vám k dispozícii na telefóne, emaile, webovom chatu alebo na Facebooku.

 
1
Vrátenie tovaru

Radi by ste zakúpený kúsok vrátili? Nie je problém! Vyplňte reklamačný formulár (ten nájdete nižšie) a zašlite nám ho spoločne s nepoškodeným tovarom v originálnom obale, aby mohol urobiť radosť ešte niekomu inému, do 14 dní späť, a my vám vrátime peniaze aj poštovné. Pre nás je hlavná vaša spokojnosť, budeme sa snažiť, aby ste mali peniaze späť na účte do týždňa, hoci zo zákona je lehota 30 denná. Berte, prosím, na vedomie, že ak nebude tovar v 100% kondícii alebo mu bude chýbať obal, budeme musieť, žiaľ, niečo z jeho ceny strhnúť, aby sme ho mohli dať do pôvodného stavu.

Berte, prosím, na vedomie, že spodnú bielizeň ani plavky, žiaľ, z hygienických dôvodov, nemôžeme vziať späť.

2
Výmena tovaru

Nesprávna veľkosť alebo farba? Ak vám tovar z akéhokoľvek dôvodu úplne nesadne, pošlite nám ho späť na výmenu. Vyplňte reklamačný formulár, pripíšte vaše nové prianie a spoločne s nepoškodeným tovarom v originálnom obale nám ho zašlite na naše reklamačné oddelenie. Následne preveďte novú objednávku štandardným spôsobom prostredníctvom e-shopu a do kolónky poznámka napíšte slovo „výmena” a číslo pôvodnej objednávky. My už sa o zbytok postaráme.

3
Reklamácia

Pred uplatnením reklamácie s nami problém konzultujte telefonicky na čísle +421 902 371 361 alebo e-mailom na info@vemzu.sk. Pre urýchlenie komunikácie si pripravte číslo objednávky, dátum jej vytvorenia, váš telefónny a emailový kontakt. Následne nám tovar zašlite spoločne s vyplneným reklamačným formulárom na naše reklamačné oddelenie. Vašu reklamáciu vyriešime najpozdejšie do 30 dní.

 

Reklamačný formulár na stiahnutie tu.

 

Kam poslať:

Reklamačné oddelenie VEMZU SK
Uloženka Slovakia s.r.o.
VEMZU (12945)
Nobelovo námestie 5
851 01 Bratislava
Slovenská republika

Kontaktujte nás:

info@vemzu.sk
+421 902 371 361

Vyberte dopravu, ktorá vám najviac vyhovuje

Balíček vám radi dovezieme až domov, môžete si ho samozrejme ale aj vyzdvihnúť u našich partnerov. Spolupracujeme so spoločnosťou DPD, ktorá váš balíček doručí rýchlo a bezpečne.

Objednajte nad 40 € a doprava je na nás!

Plaťte pre vás najvýhodnejším spôsobom

Držíme sa moderného trendu a ponúkame bezpečné platby kartou, platby cez účet alebo na dobierku pri prevzatí tovaru. Zaplatiť tiež môžete cez systém Twisto a to až do 14 dní po odoslaní tovaru.

Prevod z bankového účtu a platba kartou online je zdarma. Pokiaľ preferujete platbu pri prevzatí tovaru, zaplatíte za túto možnosť 1,50 €.

Upozornenie: Zákazník je povinný pri prevzatí objednaného tovaru, riadne skontrolovať technický stav tovaru. V prípade poškodenia balenia má zákazník možnosť upozorniť dopravcu o tejto vade, spísať protokol a tovar neprevziať.

Musím sa pre objednanie tovaru na VEMZU registrovať?

K ničomu vás nenútime – nakúpiť môžete samozrejme aj bez registrácie.

Registrácia na VEMZU vám však prinesie nie len pohodlie pri budúcom nákupe (nebudete totiž musieť znovu zadávať svoje osobné údaje), ale budete si taktiež môcť ukladať všetko, čo sa vám páči, do zoznamu želaní.

V neposlednom rade sa stanete členom nášho vernostného programu, ktorý vám prinesie zľavy a darčeky (pre viac informácii o našom vernostnom programe viď sekcia Vernostný program).

Pre registráciu stačí zadať váš e-mail a heslo. Pre ešte rýchlejšie vytvorenie účtu môžete zvoliť registráciu cez Facebook. Nemusíte sa báť, nikdy nebudeme zdieľať nič s vašim menom, takže na vašej Facebookovej nástenke sa žiadne nechcené informácie nezobrazia.

Ako dlho trvá vybavenie objednávky a kedy budem mať balíček doma?

Každú objednávku sa snažíme vybaviť čo najrýchlejšie ako sa len dá. Väčšinou pre váš tovar siahame do skladových políc niekoľko desiatok minút po prijatí objednávky a ihneď ho s láskou balíme. Záleží taktiež aj na spôsobe platby a čase vašej objednávky.

Pokiaľ si tovar objednáte na dobierku alebo ho zaplatíte online kartou ešte dopoludnia, je celkom isté, že z nášho skladu odíde v rovnaký deň.

Ak platíte prevodom z účtu na účet, tovar odošleme bezprostredne po tom, ako sa platba objaví na našom účte.

Pokiaľ ste typ človeka, ktorý nakupuje zásadne v noci, vybavíme vašu objednávku hneď ráno, len čo dorazíme do práce.

Orientačný dátum, kedy sa na svoj balíček môžete začať tešiť, nájdete v detaile každého produktu. Pokiaľ si u nás objednáte viac vecí, platí dátum pri produkte s najdlhšou dodacou lehotou, ktorá by ale nemala presiahnuť 2 týždne. Alternatívne je možné objednávku rozdeliť na dve časti, ktoré budú dodané v rozdielnych termínoch za cenu jedného poštovného. Túto možnosť nájdete v 1. kroku nákupného košíka.

V prípade potreby nás kontaktujte na infolinke +421 902 371 361. Alebo sme vám k dispozícii na webovom chatu, na Facebooku a e-mailu na info@vemzu.sk. Spoločne to všetko vyriešime. Otevírací doba našich linek je každý běžný den mezi 9 a 18h.

Ako zistím stav svojej objednávky?

O stave vašej objednávky vás budeme informovať e-mailom, dbajte teda, prosím, na to, aby ste ho zadali správne. Taký preklep v e-mailovej adrese nám totiž môže trochu zavariť. Z toho dôvodu posielame potvrdenie o prijatí a expedícii objednávky aj prostredníctvom SMS. Ak ste vytvorili objednávku a neprišiel vám potvrdzujúci e-mail ani SMS, skontrolujte si, prosím, zložku so spamom.

V prípade, že e-mail nenájdete ani tam, kontaktujte nás na infolinke +421 902 371 361. Alebo sme vám k dispozícii na webovom chatu, na Facebooku a e-mailu na info@vemzu.sk. Spoločne to všetko vyriešime. Otevírací doba našich linek je každý běžný den mezi 9 a 18h.

Zasielate tovar aj do zahraničia?

Áno. Slovensko je samozrejmosť. Tovar vám radi zašleme aj do iných zemí. Napíšte nám na info@vemzu.sk a spolu už niečo vymyslíme.

Môžem objednávku po odoslaní ešte upraviť alebo stornovať?

Samozrejme, že môžete. Pokiaľ by ste radi do vašej objednávky napríklad ešte niečo pridali, čo najskôr nás, prosím, kontaktujte telefonicky na číslo +421 902 371 361 alebo na e-mail objednavky@vemzu.sk.

Pokiaľ chcete zásielku stornovať, zavolajte nám, prosím, na infolinku alebo napíšte na e-mail nechcemto@vemzu.sk. Po odoslaní balíčku už však objednávku stornovať nemožno. Máte samozrejme právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (teda objednávky) do 14 dní od prevzatia tovaru. Ak tak chcete učiniť, pošlite nám nepoškodený tovar v originálnom obale späť. Adresu a pokyny nájdete tu.

Má VEMZU kamennú predajňu?

Na Slovensku zatiaľ nie. Držte nám palce a v budúcnosti sa tam možno niekedy uvidíme :-)

Má VEMZU výdajňu?

Vlastnú výdajňu na Slovensku žiaľ tiež nemáme. Svoje zásielky si ale môžete vyzdvihnúť v niektorom z 300 výdajných miest po celom Slovensku, ktoré poskytuje Uloženka či DPD.

Ako dlho na mňa balíček na výdajnom mieste počká?

Balíček na vás na výdajnom mieste počká 10 pracovných dní, ak si ho nestíhate vyzdvihnúť, nevešajte hlavu. Konkrétne výdajne miesto kontaktujte a oni vám tam balíček radi podržia aj dlhšie. Všetky potrebné údaje vám vami zvolené výdajné miesto pošle prostredníctvom SMS hneď, ako k nim váš balíček dorazí.

Ponúkate aj darčekové poukážky?

Áno.Áno, darčekové poukazy ponúkame v hodnote 10, 20, 40, 80 a 200 €. Nájdete ich tu. Ak máte záujem o darčekové poukazy pre firmu alebo v množstve nad 15 ks, napíšte nám, prosím, na info@vemzu.sk a my vám zašleme individuálnu ponuku.

Ako presne funguje váš vernostný program? Môžem kombinovať zľavy a kredity na mojom účte?

Pokiaľ sa chcete dozvedieť všetko o našom vernostnom programe, ako funguje, prečo sú kredity super a ako získať čo najviac darčekov, prečítajte si predstavenie vernostného programu tu. Pokiaľ vám niečo nebude jasné, kontaktujte nás na chate, e-mailom alebo nám zavolajte, radi vám všetko vysvetlíme.

Mám problém s objednávkou, kam sa môžem obrátiť?

Radi vám pomôžeme na telefónnom čísle +421 902 371 361, e-maily info@vemzu.sk, našom chate na Facebooku alebo na našom webovom chate.

Kde nájdem rozmery oblečenia?

Každý produkt má hneď vedľa dostupných variant veľkostí aj tlačidlo „Presné rozmery“, pod ktorým sa skrýva veľkostná tabuľka. V nej nájdete všetky potrebné rozmery.